ОБМІН/ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ

Повернення/обмін товару здійснюється відповідно до «Закону про захист прав споживача». Ви можете повернути або обміняти товар протягом 14 днів з моменту отримання за умови:

  • Збережено товарний вид виробу, без слідів використання та експлуатації;
  • Цілісності оригінальної упаковки із збереженням усіх ярликів та бірок;
  • Наявність документів, що підтверджують покупку товару (чек, видаткова накладна);

ПРОЦЕДУРА ПОВЕРНЕННЯ

  1. Переконайтеся, що товар, що повертається, відповідає умовам повернення/обміну;
  2. Надішліть товар разом із Документами на повернення, за адресою для повернення. Адресу для повернення обов’язково уточнити у менеджера магазину.
  3. Повернення коштів здійснюється протягом 5 банківських днів, з моменту отримання товару, що підлягає поверненню;
  4. Важливо! Для прискорення повернення/обміну необхідно повідомити менеджеру інтернет-магазину номер товарно-транспортної накладної Нової Пошти та надіслати фото відправленого товару.
  5. Повернення/обмін здійснюється за рахунок покупця.

ГРОШОВІ ЗАСОБИ ЗА ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ ВИ МОЖЕТЕ ОТРИМАТИ:

На банківську картку «Visa/MasterCard» або в інший спосіб, погоджений з менеджером нашого магазину.

ГАРАНТІЙНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ

Увага!!!! При отриманні товару уважно оглядайте його на виявлення заводського браку.

Гарантія діє у разі наявності заводського дефекту. Магазин гарантовано проводить обмін пошкодженого товару або повертає гроші, при цьому всі витрати на транспортування товару оплачує продавець.

Недоліки — будь-яка відмінність продукції вимогам нормативно-правових документів, умовам договорів або вимогам, які пред’являють до них, а також інформації та продукції, наданої виробником (продавцем).

При виявленні недоліків клієнт може вимагати:

  • Безкоштовно усунути недоліки в розумний термін;
  • Відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

Такі пошкодження можуть бути усунені протягом 14 днів, без зміни зовнішнього вигляду та функціональності виробу.

Суттєві недоліки роблять неможливим або неприпустимим використання товару, що виникли з вини виробника (продавця), після його усунення проявляється знову з незалежних від покупця причин і при цьому наділені хоча б однією з таких ознак:

А) недолік взагалі не може бути усунений;

Б) його усунення потребує понад 14 календарних днів;

В) недолік суттєво змінює товар.

Клієнт може вимагати:

  • Розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
  • Заміна товару на такий самий чи аналогічний.

Гарантійний ремонт.

  • Здійснюється в період гарантійного терміну за наявності чека із зазначенням дати покупки;
  • Безкоштовне усунення недоліків товару має бути виконано протягом 14 днів з дня звернення покупця (Стаття 7 ЗПП).
  • При виконанні гарантійного ремонту гарантійний термін збільшується на час перебування в ремонті (Стаття 7 ЗПП).

Гарантія НЕ ДІЄ на пошкодження, що були спричинені, під час експлуатації, неправильне використання товару, використання його не за призначенням, механічними впливами або через неправильний догляд за товаром (особливо за взуттям).

Нижня білизна та носочні вироби (гетри в тому числі) поверненню та обміну не підлягають.